neljapäev, 3. mai 2012

Kõige kaunimad lilled

Terve selle nädala on mulle kingitud lilli. Ühe kimbu tõi ema, tegelikult ema hoida olnud õetütar Jete. Jete korjas lilled vanavanaema aiamalt ja kinkis need mulle sünnipäevaks, mis sest, et mitu päeva enne õiget sünnipäeva. Veel enne seda, lausa nädal enne sünnipäeva, käis mees tütardega oma emal abiks. Ka sealt korjati peotäis imeliselt lõhnavaid nartsisse, mis samuti sain koos sünnipäevasoovidega.
Meie aed on lilledest tühjaks nopitud. Teate küll seda tüütut umbrohtu, mille õied on väga kaunid, fuksiaroosast valgeni, aga mis on iga murukasvataja needus. Kõik need armsad õied, enamasti varreta, olen saanud lapselt koos õnnitlustega.
Aga täna sain kõige kaunimad lilled. Üle pika aja oli Sofi lasteaias. Kui talle järgi läksin, jooksis ta mulle naerust ja õnnest kiljatades vastu, käes paber isejoonistatud lilledega. Ja minu sünnipäev pole veel käeski! Te ainult vaadake seda pilti, kas pole kenad! Pisut kujutlusvõimet ja ongi maailma kõige kaunimad lilled :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar