laupäev, 19. oktoober 2013

Lihtsamat paberitööd ka pisut

Ohh, pole nii ammu siin käinud :)
Hakkasin sorteerima oma fotosid, et kas on miskit postitada, ausalt öeldes tundus mulle, et pole ju eriti midagi vahepeal teinudki. Aga imestasin ise kah, et vaatamata aprillis olnud pikale puhkusele ja juba pea mai algusest alanud pikale suvele (meie peres tähendab see peaaegu kogu päevaks õue kolimist), olen siiski miskit meisterdanud.
Esimesse kirjatükki panen aga hoopiski mõned ülesvõtted õnnitluskaartidest. Ei mäleta, et oleksin oma kaarte teile näidanud, aga kui olete neid juba näinud, siis vast pole hullu!
Enamasti tahetakse kaarti rahataskuga, üksikud on ilma. Ja pea kõik kaardid rändavad minu juurest minema nö lõplikult valmina, st ka ilusad soovid on kenasti sees :)

Väike valik neist, mis olen pildile saanud (enamus kaarte on kiiresti vaja teha ja sama ruttu lähevad mu laualt minema):




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar